2012. február 10., péntek

Megváltás

Itt állok előtted, Uram. 
Lehajtom fejem, és két kezemben eléd helyezem a szívemet. 
Eléd helyezem az elmúlt éveket, 
eléd teszem minden nehéz percemet, 
fájdalmamat, megaláztatásomat, keserűségemet, és örömömet. 
A vágyat, ami izzott bennem, a tisztító tüzet, mely szinte elégetett, 
a helyzeteket, miket kezelni nem voltam képes, 
félelmeimet, melyek legyőzni látszottak engem.
Odanyújtom most mindet. 
Mindet. 
Mindet. 
Kérlek, vedd, és fényesítsd fel, 
essenek szét elemeikre, és adhassam át őket oda, ahol a helyük van.
Égesse el a tűz, ami az övé, 
mossa el a víz, ami az övé, 
fújja el a szél, aminek már repülnie kellett volna régen, 
temesse be a föld, ami már eltemetésre megérett!
Ez mindenem, amit eddig magamba zártam, mert feladni Neked eddig nem tudtam.
Most már eljött az idő - eljött a Szabadság, és a Megváltás.
Odaadom, lágyan, hogy senkit se sértsek vele, 
odaadom bátran és bízón, hogy senki sem sértsen többet már vele.
A csomagba még belecsempészem az arcokat, 
akik szabadulni akartak tőlem, 
az arcokat, akiket nyugalmukban megzavartam, 
saját képmásomat, akinek fájt egyszer is, 
arcomat, amikor boldog volt, mert azt hitte, ez a tökéletes szépség, 
holott rabszolgává tette egy kötelék..
Ezt a fogadalmat is eléd helyezem Uram, 
feladom neked, tedd fénnyé, nemesítsd meg, kérlek!
Már nincsen vágy, ami megkötne, nincsen érzés, 
ami függővé tenne - minden a Tiéd immár.
Köszönöm megszabadulásom.
Köszönöm az Életet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése