2009. november 8., vasárnap

November 8. vasárnap



Most és ma,
mindkét fogalom azonos tartalmat takar, mégis, mekkora különbség lehet abban, hogy hogyan éljük meg, amit egy egy nap küld a számunkra.
Megélhetünk egy eseményt a sárba lezuhanva, megélhetünk azért, mert van, és megélhetjük úgy, hogy szellemünk ragyogásában, a MOST-ban felemeljük oda, ahol már nincs fájdalom, nincs harag, ahol természetesen ugyanúgy VAN, de nem fáj, nem sújt,
nem rezonálunk rá negatív érzelemmel.
Elfogadjuk.
Milyen  mély tartalmu ez a szó!
Mennyi idő telt el, mire felfogtam, átéltem, mit jelent: ELFOGADNI,
mit jelent valójában: ALÁZAT,
mit jelent: SZERETET.
Azt hittem, ismerem mindezeket, azt hittem, érzéseket jelölnek.
Dehogy!
Beolvadást, együtt lélegzést, a hitet, hogy van erőnk, hogy változtassunk azon, amin lehet, a hitet, hogy a történéseknek OKA és magyarázata van, még akkor, is, ha még nem rejtette fel előttünk magát teljességében..
Az élet: SZERETET, különben nem lenne.
Most tanulom, én is, tanuljuk együtt, gyere velem ebbe a csodás világba!
Gyere velem, és aznap (november 9-én), a Tízmilliószoros napon tudd, hogy gondolatod valóságot teremt, mint minden napon, de azon a napon még sokkal intenzívebben, sokkal erőteljesebben, sokkal gyorsabban megvalósul az, amire vágysz.
Vágyjuk együtt a BÉKÉT, SZERETETET, BOLDOGSÁGOT, egyéni életünkben,
vágyjunk egy szebb, jobb jövőt bolygónknak, gyermekeinknek, unokáinknak!
Egyetlen ember is képes hegyeket mozdítani - csoportban minden CSODA megvalósulhat.
Vágyd és hidd el, hogy megtörténhet.
Megtörténik.
ITT és MOST.
ÁLDÁS.
Köszönöm, hogy velem vagytok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése