2010. július 25., vasárnap

Amikor már meglátni engedtem a valóságot, 
és eszerint hangolni életemet, 
amikor már beláttam: amit ajándékul kaptam, 
sokkal több, 
mint amit remélni mertem, 
amit hittem, 
amire vágytam, 
akkor hirtelen minden megváltozott.
Az eső lágyan ölel, és életre kelt, 
cseppjeiben gyönyörködöm, 
és megköszönöm a felhőnek, hogy ajándékát a földre engedte. 
A forróságban elgyengült kert életre kelhetett, 
ismét ragyog minden, 
esik, esik, és esik.
Ó áldott égi manna, 
adj vigaszt mindenkinek, 
aki szomjas a tisztításra, 
újítsd meg a létet, 
ébreszd fel az embereket, 
kik a hőségtől már elgyengültek. 
Eljött a felüdülés, a friss szél
beterít, felújít mindent, 
én állok, boldogan, 
hagyom, hogy arcomat, testemet 
ellepjék a hűs cseppek, 
és tudom, 
és vágyom, hogy elkezdődik végre 
az Új Élet, a Szerelem teljessége.


Köszönöm, hogy megélhetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése