2011. szeptember 29., csütörtök

Hét év

Éppen hét éve, hogy határtalan izgalommal készültünk az ünnepre. 
Éppen hét éve, hogy a szentélyben felgyulladtak a mécsesek fényei. 
Hét éve, hogy készültünk a nagy pillanatra.
Arra, amiről nem tudtam, mit hoz majd, hogyan élünk a továbbiakban?
Gondos kezek éjjeleket felmorzsoló munkájával született meg egy-egy dísze annak a napnak. 
Most is látom magunkat, ahogyan rajzoljuk a liliomot, arany és gyöngyház fénnyel ékesítjük a mintát, és kel életre sok-sok gyöngy, sok-sok szalag, selyem. 
Hófehér virágok és lehelet-kék organza. 
Tisztelet Máriának.
A szentélyben a vendégek boldogsága szinte tapintható.
A várakozás remegő bódulata. 
Valami most véget ér, és elkezdődik egy új élet, egy közös, 
egy "egyszer-tán-már-volt-ilyen-csoda" látomása.
Imánkra gyűlnek a vendégek, szentek és hatalmasságok, 
megelevenedik a múlt, 
élhetővé válik a szent küldetés, 
testet ölt az isteni akarat. 
Együtt mostantól. 
Bármit hoz a jövő - értelmünkkel fel nem fogható ami megvalósult,
a titkot a szívünk tudja csupán.
A felemelkedés záloga, a Grál szent szimbóluma új valóságra ébreszt.
Hét éve történt.
Földi tudatunk 7 évet számlált meg azóta. 
Lelkünknek egyetlen pillanat, egy lágy érintés csupán.
Mi az a mód, mellyel hálámat kifejezhetem - felküldhetem az Univerzumba, 
átadhatom a Mindenségnek - átadhatom minden érző lénynek?
Hogyan tudom itt, esendő földi testemben felfogni azt, 
ami akkor kegyelemből megadatott?
Hogyan tudom megszolgálni ezt a hatalmas kegyelmet?
Hogyan juttathatom el ezt a fényt mindenhová, ahol szükséges?
Nem keresem a választ. 
Nem az én akaratom a fontos.
Kérem csupán Tőled, a Leghatalmasabbtól, 
hogy 
lehessek szemed, 
lehessek áldást osztó karod, 
lehessek szent szíved, mely árasztja a Fényt, 
lehessek szavaid átadója, 
mit meghall mindenki, aki rászorult, 
lehessek gyógyítója azoknak, akik gyógyulni vágynak!
Felajánlom ismét ezt a testet, mely nem enyém, 
kölcsönkaptam tőled erre a kis időre, 
míg itt vagyok, 
felajánlom, hogy légy Te helyettem, 
és kegyelmedet áraszd általam is, 
Veled, Velünk EGYütt.
Dicső-s-Ég!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése